 
  Bu kitapta, • Devletin okul holdingi görünümünde olduğu, • Orta ve ilköğretimde yarıyıl tatillerinin üniversitelerdekinden daha kısa tutulduğu, • Her yıl üniversiteye giriş için adayların birbirlerini geçmeleri umuduyla ailelerin birkaç yükseköğretim kurumu kurulabilecek kadar harcama yaptığı, • Açık öğretim bölümlerindeki üniversite öğrencilerini fakülte sınavlarına hazırlayabilen dershanelerin iki yıllık yüksekokula dönüşemedikleri, • Yükseköğretime geçişteki uygulamanın İnsan Hakları Evrensel Bildirgesine aykırı olduğu, • Çok sayıda aday yükseköğrenime giremezken kontenjanların boş kaldığı gibi tespitler ve • Ortaöğretimde, genel lise, meslek lisesi, teknik lisesi gibi ayırımlar yerine, her lisede olabildiğince çok programın bulunması, • Yükseköğretimde, devlet üniversitesi, vakıf üniversitesi, birinci eğitim, ikinci eğitim ayırımları yapılmaksızın, etkin bir harç, ücret, burs ve kredi sistemi kurulması, • Eğitimin her kademesinde liyakatli her öğrencinin maddi destek ihtiyacının karşılanması, • Özel okul ücreti için uzun vadeli kredi verilerek, fırsat eşitliği sağlanması ve kamunun eğitim alanındaki yükünün azaltılması, • Okul tatillerinin bir kısmının çeşitli Avrupa ülkelerinde olduğu gibi yarıyılların içine serpiştirilmesi, • Okul aile birliklerine, derslerin haftalık saatlerini alt ve üst sınırlar içinde belirleme yetkisi verilmesi, • Belirli düzeydeki dershanelerin iki yıllık yüksekokula dönüşmelerine imkan tanınması, • Devlet üniversitelerinde kamu kurum ve kuruluşları temsilcilerinin katılımıyla Mütevelli Heyet kurulması gibi somut çözüm önerileri bulacaksınız.
- Açıklama
						
			- Bu kitapta, • Devletin okul holdingi görünümünde olduğu, • Orta ve ilköğretimde yarıyıl tatillerinin üniversitelerdekinden daha kısa tutulduğu, • Her yıl üniversiteye giriş için adayların birbirlerini geçmeleri umuduyla ailelerin birkaç yükseköğretim kurumu kurulabilecek kadar harcama yaptığı, • Açık öğretim bölümlerindeki üniversite öğrencilerini fakülte sınavlarına hazırlayabilen dershanelerin iki yıllık yüksekokula dönüşemedikleri, • Yükseköğretime geçişteki uygulamanın İnsan Hakları Evrensel Bildirgesine aykırı olduğu, • Çok sayıda aday yükseköğrenime giremezken kontenjanların boş kaldığı gibi tespitler ve • Ortaöğretimde, genel lise, meslek lisesi, teknik lisesi gibi ayırımlar yerine, her lisede olabildiğince çok programın bulunması, • Yükseköğretimde, devlet üniversitesi, vakıf üniversitesi, birinci eğitim, ikinci eğitim ayırımları yapılmaksızın, etkin bir harç, ücret, burs ve kredi sistemi kurulması, • Eğitimin her kademesinde liyakatli her öğrencinin maddi destek ihtiyacının karşılanması, • Özel okul ücreti için uzun vadeli kredi verilerek, fırsat eşitliği sağlanması ve kamunun eğitim alanındaki yükünün azaltılması, • Okul tatillerinin bir kısmının çeşitli Avrupa ülkelerinde olduğu gibi yarıyılların içine serpiştirilmesi, • Okul aile birliklerine, derslerin haftalık saatlerini alt ve üst sınırlar içinde belirleme yetkisi verilmesi, • Belirli düzeydeki dershanelerin iki yıllık yüksekokula dönüşmelerine imkan tanınması, • Devlet üniversitelerinde kamu kurum ve kuruluşları temsilcilerinin katılımıyla Mütevelli Heyet kurulması gibi somut çözüm önerileri bulacaksınız. Stok Kodu:9789754379242Boyut:12x19,5Sayfa Sayısı:103Baskı:1Basım Tarihi:2012Kapak Türü:Karton KapakKağıt Türü:60 gr. Enso Creamy
 
- Yazarın Diğer Kitapları
						
			- 
- 
- 
- 
- 
- 
- 
- 
- 
- 
- 
%25
- 
%25
- 
- 
%25
- 
- 
%25
- 
%25
- 
%25
- 
%25
- 
- 
%25
- 
%25
- 
%25
- 
%25
 
- 
 
- Yorumlar
						
			- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
 
- Bu kitabı alanlar bunları aldı
						
			
- İlgili Kitaplar
						
			


 
		 
		 
		 
		 
		 
		 
		 
		 
		 
		 
		 
		 
		 
		 
		 
		 
		 
		 
		 
		 
		 
		 
		 
		 
		 
		 
		 
		 
		 
		 
		